Beoordelingen

0,00 (0)

FAQ's

Het antwoord op al uw vragen

Neemt u binnenkort het vliegtuig en weet u niet hoe u naar de luchthaven moet gaan? Heeft u vragen over onze organisatie of over onze parking? Ontdek hier alle vragen die onze klanten zich vaak stellen en alle antwoorden om een duidelijker beeld te krijgen!

Waarom mijn wagen op de parking laten?

Heel eenvoudig: omdat uw wagen op een parking dichtbij de luchthaven van Charleroi parkeren de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing is! Taxi's en shuttlediensten kunnen duur zijn als u ver van de luchthaven woont en als u ze laat op de avond, vroeg in de ochtend of 's nachts nodig heeft. U kunt ook niet altijd op iemand van de familie rekenen om u naar de luchthaven te brengen en te komen ophalen!

Bovendien verliest u geen tijd met deze optie, want onze shuttledienst die in ons tarief is inbegrepen, is altijd beschikbaar om u na uw vlucht in enkele minuten terug naar uw auto te brengen.

Hoe kan ik een plaats reserveren?

Het volstaat om het online reserveringsformulier in te vullen waarbij u ons uw gegevens, informatie over de vluchten en over uw wagen doorgeeft. Op die manier kunnen we bepalen of er nog plaats voor u beschikbaar is tijdens uw verblijf in het buitenland. We sturen u een bevestigingsmail die u kunt afdrukken en ons moet tonen bij aankomst op onze parking.

Hoe wijzig ik mijn reservering?

U kunt zich gewoon inloggen op "My Eco Park" en uw reserveringsnummer ingeven om uw reservering te wijzigen. U kunt ons ook telefonisch contacteren tot 1 uur vóór het uur van uw reservering.

Waar ligt de parking?

De parking ligt op twee straten (exact op 1 km) van de ingang van de luchthaven en is heel vlot bereikbaar. De rit met de shuttlebus tussen onze parking en de luchthaventerminal duurt dus slechts enkele minuten.

Wat zijn de openingsuren?

Onze parking is elke dag open vanaf 4 uur tot mindernacht. Onze shuttledienst is echter 24 uur per dag beschikbaar om u terug naar de parking te brengen, zelfs als uw vlucht vertraging heeft gehad.

Wat zit in de prijs van de parking inbegrepen?

In ons voordelige tarief zit de prijs voor de parking, de btw en de forfaitaire prijs voor de shuttlebus parking-luchthaven inbegrepen. Om u een zorgeloze reis te geven, hanteren we degressieve tarieven voor langere periodes.

Hoe kan er betaald worden?

U betaalt het bedrag van uw reservatie contant bij aankomst op de parking.

Welke taal spreken jullie?

Wij spreken Frans, Nederlands en Engels.

Is de parking beveiligd?

De parking is beveiligd met een poort aan de ingang en er is permanent een bewaker aanwezig, 24 uur per dag en 7 dagen per week. De parking is ook uitgerust met bewakingscamera's en de parkingplaatsen worden afgebakend via een markering op de asfaltvloer.

Mag ik mijn autosleutels bijhouden?

Ja, u mag uw autosleutels bijhouden.Enkel in uitzonderlijke gevallen tijdens het hoogseizoen kunnen we u vragen om ons uw sleutels te geven, zodat we de parking zo goed mogelijk kunnen benutten.

Wat doe ik als mijn vliegtuig vertraging heeft bij terugkeer?

Om u een optimale service te bieden, zorgen wij ervoor dat onze shuttlebus 24 uur per dag beschikbaar is. Bij vertraging, zelfs na middernacht, laat onze shuttlebus u niet wachten en wordt u opgehaald. We zorgen voor een goede opvolging van onze klanten en volgen de informatie van de luchtvaartmaatschappijen, zodat we op de hoogte zijn van elke vertraging. We vragen u gewoon om ons te verwittigen wanneer u in de bagageafhalingsruimte bent, zodat we ervoor kunnen zorgen dat we klaarstaan zodra u de luchthaven buitenkomt. Maak u dus geen zorgen!

Parking op 1 km van de luchthaven

Pour améliorer votre expérience sur notre site internet, nous utilisons des cookies. La poursuite de votre visite sur notre site vaut pour consentement du traitement de certaines données personnelles et de l'utilisation de ces cookies. Plus d'infos ici.